Mammas flicka!

Man ser vart Ellen fått sina mörka ögon ifrån ;)
Det här är jag när jag var liten.

När man kollar på bebisbilder på mig och Pär så tycker jag att Ellen är mer lik mig. Liknar inte alls bebispär! Haha :) Men om man kollar på oss nu som vuxen, tycker jag hon är mer lik Pär :)

Jag tycker inte jag är lik mig själv när jag är liten :P Som bilden ovan, man kan ju inte säga att det är jag om man inte vet om det.

Men Therese!! Hon ser ju exakt likadan ut fast i vuxen version nu :P haha! Som bilden här nere, sådär ser hon ju ut när hon skrattar nu också! Haha :)



Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha!

2014-02-10 @ 09:33:59
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0