Underbart!

Åh vad jag älskar solen! Man får mycket mer energi, och det behöver jag verkligen nu :) Lääääängtar till våren och sommaren!!

Idag har vi hunnit med en prommis i solen, bytt sängkläder, dammsugat och torkat golvet! Nu slappar vi framför teven..

Se hur fint Nitro kollar in i kameran ;)

Dock spelar det ingen roll hur mycket man städar nu känns det som. Ser ändå alltid stökigt ut. Spyhanddukar överallt, filtar här och där, kläder lite vart som helst.. Men så får det väl vara antar jag :) 

Föresten! Morgan och Ola-Conny-programmen måste vara det sämsta som finns! Ändå kan jag inte sluta kolla! Haha. Skämskudden är framme.

Kommentarer
Postat av: Terese

Deet är så underbart när ljuset "återvänder"! Det behöver man extra mycket nu! =)

2014-02-04 @ 11:12:16
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0