1 månad

Tänk att Ellen blir 1 månad idag, det har gått så sjukt fort. Har varit på läkarbesök idag, allt såg så bra ut. Nu har hon gått över till fyrakilosvikten ;) 4310 g, och 55 cm har hon hunnit bli! 

Bm tyckte det lät som att hon har kolik. Suck... Jag vill inte riktigt tro på det. Känns inte alls bra att veta att det inte finns nått man kan göra, hon kommer ändå ha ont :( 


Idag har jag en dag då jag är sååå trött och hon är grinig som bara den. Det enda som duger är att ligga på mage på mitt bröst. Jobbigt då man blir lite låst ;) Mysigt som bara den, men jobbigt då man är hungrig, nödig eller vill ta tag i tvättberget. Eller vill ge Nitro lite tid! Tycker så synd om han som får vara så gott som själv på dagarna.. Lillbubben!

Jaja, två månader kvar då bara! (Hoppas det blir bättre efter 3 månader då, fast helst tidigare)

En rolig sak är att hon har börjat le på riktigt! :D Helst på morron när man kommer och säger "heeeeej gumman!" (Med den fjantigaste röst man bara kan :P). Då tittar hon på en och avfyrar det finaste leendet :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0