Tack!

I natt fick jag sova 5 timmar i rad!! Tack Ellen! :) hur skönt som helst. Hon åt kl tio sen somnade vi kanske vid elva.. Så sov hon ända till fyra!! Nästan så man kände sig helt utvilad då, annars sitter man och halvsover medans man ammar ;)
Sen vaknade hon klockan sex och halv sju kom Pär och Nitro och myste med oss! 

Idag har vi myst i soffan, Ellen och jag. Hon ville inte sova ifall jag inte "snusade" henne på kinden. Inte mig emot!! :) Så mysigt, en liten powernap.

Alla föräldrar tycker nog sitt eget barn är finast i världen. Men Ellen är verkligen den sötaste, finaste och goaste ungen som finns! <3 <3


Nitro har haft dambesök idag också! Sally, Peters hund. Var väl tänkt att dom skulle "få till det" ;) Men Sally var inte riktigt med på noterna. Haha.

Idag ska vi äta pulled pork! Har aldrig smakat det så det ska bli spännande :) Står i ugnen och gottar sig nu.

Kommentarer
Postat av: Patrik Idén

Hej, hur är det med er? Ellen är såååååå fiiiin!
Kram på er.

Svar: Det är bara bra. Ellen har väl lite ont i magen då och då, men jag tror det börjar bli lite bättre :) Ja visst är hon ;) kram!
Nathalie

2014-01-22 @ 19:59:21
URL: http://fcab.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0