Träning

Nästa vecka ska jag på efterkoll på mvc, hoppas och tror att jag kommer få grönt ljus för att börja träna. 
Jag börjar lite lätt hemma för att sen komma tillbaka och leda pushen, som jag längtar!!

Men kilona rasar ändå, även fast jag inte tränar. Det tackar jag amningen för. Och har man en grinig unge hinner man inte stoppa i sig så mycket mer än det man behöver. (Om ens det)

Jag tänkte ju att det skulle bli massa promenader nu när man är mammaledig och har en hund som ska ut. Jag har bara gått en prommis med hund+vagn själv. Nitro drar så inihelvete så det är bara jobbigt att gå med både han och vagn. 
När snön försvinner ska jag dock ta med Nitro på mina springrundor. Sen kan jag ju gå kvällsprommisen med han ist för Pär nu också, men jag är så trött på kvällarna nu..

Men jag längtar till att bygga muskler! Och tappa fett! Även fast jag bara har 4 kilo kvar till inskrivningsvikten så har jag många centimeter kvar som ska bort både runt magen och låren. Har ju fortfarande en kulmage, även fast jag tycker den dragit ihop sig fort :)

Sen längtar jag också till att må bättre! Att inte få ont i ryggen efter 5 minuters vaggande med Ellen i famnen. Att bli piggare och ha mer energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0