December

Nu längtar jag till december! Ni får tycka jag är galen, då sommarvärmen knappt kommit än. Men december är min favorit-månad, helt klart! 

Först och främst har vi garanterat en till familjemedlem då :) En alldeles ny liten kusin till Ellen.
Sen fyller Ellen 1 år! Längtar tills hennes kalas! :) Men kom nu ihåg att lämna julpappret hemma ;) hahaha

Sen är det ju julen!! Ååhhh denna underbara jul! Kommer bli ännu roligare i år. Ellens andra jul. Då hon är större och inte bara ligger och sover och skriker hela tiden ;) Ska bli kul att se hur hon reagerar på tomten osv.
Dock gruvar jag mig också. Så jobbigt då man ska fira med två familjer. Och självklart vill man ju fira med båda! Men vi får helt enkelt dela upp dagen så man hinner med båda familjerna. Vi får väl dela ut klapparna lite tidigare i våran familj i år. Det går alltid att lösa :) Bara inte resten av familjen har nått emot det. Då får vi väl ta med Ellens klappar till nästa ställe.. Jaja, det löser sig!

Men längtar ni inte? Till mörkret och tända ljus? Snön, tomtar och julerött? Rörost, lussebullar och glögg? 

Bild från förra julafton, på fina Mejja och tomten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0