Härlig vecka!

Vilken vecka hörni! Jädrans värme vi fick. Lite väl varmt för min del. 

I måndags kom Mia och Livia hit och solade och badade :) Mycket trevligt! Och Ellen var inte alls rädd då, lite en gång men annars så gick det bra :) 



I tisdags for våran lilla familj till gårdsjön! Badade och solade även då :) Till och med jag tog mig ett dopp!!(!!) Dock hatar jag att bada i sjöar och fick panik när jag simmade iväg, så jag simmade tillbaka lika snabbt igen! Haha, är rädd för gammelgäddan ;)




Nitro gömmer sig för solen! Fråga mig inte hur han lyckats trassla in kopplet sådär! :P

Igår for jag och Ellen ner till fjärn kl. 8. Jag skulle klippa gräs och ville göra det innan värmen kom! Ja den kom nog tidigare än jag räknat med. Svetten sprutade på mig! Fy fan!! Igår var den värsta dagen i mitt liv!! :P så jävla varmt så jag höll på smälla av! Det kändes som min hud kokade!

Och igår kväll och ikväll har vi lekt med Nitro ute :D Pär sa det igår "tänk om man kunde leka med han på gräsmattan". Då kom han på att han har ju en spårningslina. Så den fick åka på! Och guuuuud så kul Nitro tycker att det är! Han bara springer och springer! Vi leker jaga och det är som att han vill fälla en! Haha, springer och knuffar på benen, jag har varit påväg i backen några gånger :P Sen försöker vi träna han lite också. Men det går sådär. Blir han intresserad av nått är det omöjligt att få kontakt med han. Men man får väl ha tålamod! :)
Är iaf så kul att se han springa runt nästan fritt! :P han kan ju springa runt på hela gräsmattan på baksidan även när vi håller i linan :) Lycklig hund!!

Imorrn ska jag steka i solen!! Och på lördag blir det hudikkalaset! Tjohoo!
Men nu: ostkrokar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0