Otäckt!

Uscha idag vid kvällsgröten spydde Ellen upp typ allt, plus att det kom genom näsan! Stackarn blev ju livrädd! Lilla gumman!! Hon bara grinade och grinade! Försökte suga ut ur näsan på henne men det var inte det lättaste. Tror inte det var så mycket kvar där heller..

Men efter det blev hon ju jättelessen! Ville inte vara själv! Bara i min famn. Hon var såå nära på att somna i famnen. Men jag tänkte att vi måste byta blöjan innan.. Då blev hon mer ledsen. Vet ni hur mycket svett vi producerade under denna stund? Mycket. 
Hon fick mysa i min famn framför teven, tänkte att hon skulle somna. Men icke! Då blev hon pigg!

Ledsen tjej får mysa i famnen!


Men hur vet man hur mycket mat dom klarar av att äta då innan det "rinner över". Hon har ju ätit så mycket förut (1/2 dl havregryn och 3 msk vällingpulver + ca 2,5 dl vatten). Dock blandade jag i en mosad banan idag. Kanske därför? Det är ju mättande med banan också. Fast iofs så har hon ju fått nån matsked fruktpure till annars.. Ja jag vet inte. Det jag dock vet är att hon ska inte få så mycket gröt igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0