Sjukstuga..

...kan sammanfatta våran helg. Pär har varit dålig hela veckan. Nitro drog en tand i fredags, så han blev sövd. Han har varit lite trött. Var dock sitt vanliga jobbiga jag igår :P 

Jag och Ellen har också åkt på nån förkyldning. Ellen är snorig, hostig och nyser hej vilt! Jag blev nog överkörd av en buss i natt tror jag. Ont överallt och snor till förbannelse! Blä! Hatar att vara sjuk på sommarn! 




Bilder på Nitro när han är på spindeljakt! Igår satt jag i soffan och Nitro busar med mig. Helt plötsligt börjar han stirra ovanför mitt huvud. När jag reser mig upp var det en spindel där!!!!! Aaaahhh!! Världens största äckliga spindel! Där efter började jakten! 
Spindeln sprang nämligen in bland filtarna. Nitro var helt tokig! Jag lyfte på en filt och ut sprang den jäveln! "Ta den!! TA DEN NITRO! Där! DÄÄÄÄR!! TA DEN TA DEN, DÄR ÄR DEN! TAAAA DEEN!!!" Skrek jag! I falsett kanske jag ska tillägga! Det gjorde att Nitro blev helt tokig och sprang fram och tillbaka och fattade ingenting! Slutade med att han snärtade till sprindeln med svansen så den försvann! Och jag satt inte i soffan mer den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0