Sommardag!

Förutom grötkatastrofen så har vi haft en mysig dag :) Efter Ellens förmiddagslur for vi ner till fjärn. Ellen fick gunga lite och bada i poolen. Det tyckte hon var kul! :) Det är ju så roligt att plaska!


Svårt att se då kvalitén på bilderna blir så dålig på bloggen, men Ellen ser sååå nöjd ut på denna bild :P


Under hennes eftermiddagslur klippte jag gräsmattan och sen stek i solen med mamma och pappa! Försökte mäta hur varmt det var där i solen men termometern gick bara upp till 50 grader. Hämtade en annan sedan men vi hann åka innan jag såg resultatet :)
Sjukt varmt iaf!! Svetten bara rann, såg ut som jag smörjt in mig med olja :P

Väl hemma fick Ellen mat, hon var vrålhungrig! Hon sov så länge så hon åt en halvtimme senare idag. Men det var tydligen allt som behövdes för att bli lite extra hungrig.
Sen myste vi på balkongen ett tag. Är mycket roligare nu när hon kan sitta själv. Så man slipper hålla i henne hela tiden.

Nu sover ongan som en stock och jag väntar på att Pär ska komma in så vi kan äta "dagens glass"! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0