Babies

Det här är ju "old news" men; Jag ska bli moster igen!!!! :D :D Ska bli så mysigt med en ny liten bebis. Jag kommer knappt ihåg hur det var att ha en nyfödd, hur liten dom är :')
Det kommer bli ganska exakt ett år mellan Ellen och den här bebisen. Så dom kommer nog få kul sen när dom blir större :) 

Kusinerna <3


Det är sånna här gånger jag blir sååå sugen på en till bebis! Men ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag skulle skratta eller gråta ifall jag vart gravid nu! :P Skulle jag veta med säkerhet att nästa barn skulle bli lika i humöret som Ellen har varit dessa 6 månader, då skulle jag nog nöja mig med ett barn! Ingen dans på rosor.. Vet inte hur många gånger jag önskat att jag hade haft en boxningssäck att ta ut lite frustration på! :P
Men då är det ju kul att bli moster så man får snusa på en liten goskit utan att behöva lyssna på grin 24/7! Haha ;)

Stort grattis till min syster och Andreas och Mejja såklart, som blir storasyster! Helt galet! Nyss var hon ju en bebis själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0