Det närmar sig..

Idag har jag och Ellen laddat upp inför Mid Sweden Nat's helgen! Vi har lyssnat och dansat till gammelrock! Ellen i hoppgungan och jag bredvid ;) (måste ju underhålla ungen på nått vis)

Snart är det dags. Jag är så nervös. Det känns som jag ska hålla ett tal inför hela världen. Har som fjärilar i magen.. Och inte på ett bra sätt. 
Jag får dåligt samvete för att jag ska lämna bort henne! Hur ska jag klara mig utan min lilla solstråle som jag umgåtts med 24/7 det senaste halvåret!? Lilla lilla gumman! Jag hoppas hon inte är allt för ledsen. Är hon det när jag ska åka kommer jag börja böla! Får en klump i halsen bara jag tänker på det.

Sen tänker jag på allt jag ska ta med. För att göra det bättre för Ellen. Nån leksak hon gillar. Eget täcke och kudde så det känns lite mer som hemma. Fundrar också på om jag ska skicka med ett linne som jag sovit i!? Är jag superlöjlig då? Och frågan är ju ifall det är bra? Antingen blir hon tröstad av det, om hon känner min lukt. Men samtidigt kan hon ju bli mer medveten om att jag inte är där!?? Maaahh jag vill inte jag vill inte jag vill inte!!

Jag ser fram emot den här kvällen sååå mycket! Jag ska ha så kul! Jag ska dansa så svetten sprutar. Och man kommer nog skratta tills magmusklerna skriker! (Om jag känner sällskapet rätt :P) Men samtidigt känns det fruktansvärt jobbigt! Speciellt eftersom hon vaknar på natten och vill amma. Det går säkert bra där nere, och om inte annat så är det nog bra för Ellen också att veta att hon klarar sig utan mig ;) Vem vet, efter den natten kanske hon sover hela nätter ;) 

Nä fy fasen. Det här är det värsta jag varit med om. Jag vet att jag är skitlöjlig men jag tycker det är jättejobbigt! Slutar väl med att jag tar cykeln ner till fjärn mitt i natten ;) Kommer vilja ha hem henne så fort jag vaknar iaf! Hoppas man inte är allt för bakis ;)

Alltså....!!!!! Kärlek! Det finaste jag vet! 


/ Jobbigaste & tjatigaste morsan ever.



Kommentarer
Postat av: Maria

Du är inte löjlig och det kommer kännas lite jobbigt. Men både du och Ellen kommer ha det jättebra denna kväll. Njut av dans och goa vänner, man måste ha lite tid för det också i livet. Det kommer ge dig ännu mer energi :D

Svar: Ja det känns faktiskt bättre nu :) kommer gå finemang för Ellen, men jag kommer sakna ihjäl mig efter henne! :')
Nathalie

2014-06-25 @ 23:25:46
Postat av: Terese

Jag och Henke ska åka till urkult festivalen om lite mer än en månad! Då ska Julia få vara med min mamma eller Henke mamma. Både jag och Henke vill att den som har henne bor här hemma hos oss så hon får vara på den platsen hon känner sig som mest trygg med. Men vi ska vara borta längre än bara en kväll. Ellen kommer att ha det så bra med sin mormor. Slappna av och ha roligt! :)
HON KOMM

2014-06-26 @ 10:39:26
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Jag och Henke ska åka till urkult festivalen om lite mer än en månad! Då ska Julia få vara med min mamma eller Henke mamma. Både jag och Henke vill att den som har henne bor här hemma hos oss så hon får vara på den platsen hon känner sig som mest trygg med. Men vi ska vara borta längre än bara en kväll. Ellen kommer att ha det så bra med sin mormor. Slappna av och ha roligt! :)
HON KOMM

2014-06-26 @ 10:39:27
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Jag och Henke ska åka till urkult festivalen om lite mer än en månad! Då ska Julia få vara med min mamma eller Henke mamma. Både jag och Henke vill att den som har henne bor här hemma hos oss så hon får vara på den platsen hon känner sig som mest trygg med. Men vi ska vara borta längre än bara en kväll. Ellen kommer att ha det så bra med sin mormor. Slappna av och ha roligt! :)
HON KOMM

Svar: Ja jag hade också velat att mamma var här hemma egentligen. Men det blir bäst om hon är där nere tror jag. Då mamma måste hjälpa pappa lite ibland. Och jag är så nojig att man inte ska vakna ifall Ellen är ledsen, då man druckit några glas ;) Sen är det ju skönt med en sovmorgon dagen efter också :)
Nathalie

2014-06-26 @ 10:39:28
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Kan nog vara lugnast nere i sörfjärden också! :) ni bor ju mitt i raggarsmeten! ;)

Svar: Haha precis! ;)
Nathalie

2014-06-27 @ 11:53:56
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0