Håret

 Nu har jag bokat klipptid. Och varje gång jag gör det blir jag nervös! Haha! Speciellt mycket nu för jag ska gå till en frisör jag aldrig gått till förut. Älskar ju min frisör i hudik, men nu när jag har Ellen så känns det mer behändigt med en som håller till 5 min (om ens det!) härifrån.

Jag är mer och mer inne på att klippa kort igen. Fast kanske inte riktigt lika kort som jag gjorde första gången. Nån cm längre. Men jag velar fram och tillbaka. Kollar jag på kort tänker jag "ska absolut klippa så igen!!" Men om jag tänker tillbaka ville jag ju ha det långt igen förut. Och det är ju fint med långt hår på sommarn! Fast skönt med kort! Haha! Nä det blir nog kort! 

Men då är frågan: lugg eller inte. Snelugg isf. Men jag vet inte om jag kommer se ut som en svamp då om jag klipper det kort också? Haha. Vad tror ni?

Just nu lutar det åt lång page utan snelugg, mörkt med några ljusare slingor i längderna (inte ombre! Och inte blonda slingor) 
Men jag vill höra vad alla ni tycker? Sist var ni inte särskilt hjälpsamma! :P Vad tror ni jag passar i?



Skulle jag ha lugg skulle jag vilja ha nån liknande den här.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Mörkt. Snedlugg å halvlångt tycker jag!

2014-06-04 @ 19:27:55
Postat av: Emmy

Du ska vara möööörk! 😊

2014-06-05 @ 00:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0