Seperationsångest!

Idag gick lunchen mycket bättre för Ellen! Var riktigt smarrigt med spagetti och köttfärssås! :) Hon åt en halv stor burk!! Annars har hon knappt velat äta en halv liten burk! :) Åsså åt hon kanske 1/3 burk fruktpure! Duktig flicka! ;)

Iaf! Det är inte bara Ellen som har Seperationsångest, jag har också det!
När det är bilträffen här i Gnarp ska jag och Päran dit. Båda ville gå lördan så Ellen ska få vara med sin Momma! Och guuuuud så jag gruvar mig! Buuhuuuu! Jag längtar nått så otroligt till att få komma ut, göra sig lite fin, ha tjejkväll och ha kul!! Men gruvar mig nått så förbannat för att lämna bort lillskiten! Hon ska sova nere i fjärn. 
Mamma får förbereda sig på att jag kommer ringa stup i kvarten för att höra att allt är bra! :P Det kommer nog gå bra för Ellen.. Men för mig är det annat! Det värsta är ju att man inte kan åka och hämta henne på engång man vaknar heller då man druckit dan innan. (Även fast jag ska ta det lugnt! Så bakis som jag brukar bli. Måste ju orka ta hand om Ellen dan efter också :P haha)

Speciellt nu när hon är så grinig och mammig! Lillhjärtat mitt. Men hon får det nog mysigt med Momma å! 


Gogumman!! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0