Toookig!

Typiskt att man, kl 22 på kvällen, kommer på att man har sommarskor man glömt bort. Nämligen dom jag hade på studenten. 

Ner i källaren och rota. Nada. Vid närmare eftertanke är det fler skor jag saknar. VART ÄR DOM???? Har gått igenom alla flyttlådor 2 gånger, och det är en par stycken. Men dom finns ingenstans. Blir tokig!!!!!!!!!! 

Börjar bli lite nojig att Pär slängt en påse med skor.. :S 

Kan fan inte somna heller! Blir så irriterad när nånting bara försvinner! Försöker komma på när jag hade dom sist men jag har inte ens en aning!!?? Har jag glömt dom på gåsjön? Nä det är ju minst ett par till jag saknar. Ett par svarta gladiatorsandaler jag fick av Therese en gång. 

Nä får nog få igenom alla lådor imorrn igen. Dom kan ju inte bara försvinna!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0