Nästa på tur!

Ja men va fan, vi provar väl en till napp då!

Sen Ellen tog nappen den där dan har hon blåvägrat! En dag vaggade jag henne liggandes mot mig, åsså stoppade jag in nappen. Så hon kunde liksom inte spotta ut den för min kropp var i vägen eller hur jag ska säga? Ni förstår säkert. 
Blev ju såklart grin men efter ett tag somnade hon.. Men sög ingenting på nappen. Vaknade och grinade ibland och spottade ut den.. Sen dess vill hon knappt ha den i munnen. 

Men tugga på saker vill hon. Allt hon får tag på ska in i mun :) Så jag köpte en bitnapp. Beställde idag så den kommer väl till veckan. Kanske att den är bättre? 



Undra hur mycket man lagt ut på nappar? :P Men jag har fortfarande liiiite hopp om att hon ska ta den. Vi var på BVC i fredags och nästa gång vi ska dit är om drygt en månad. Vi pratade lite om nappen och jag sa "ja vi får väl se om hon har tagit den tills nästa gång då". Och jag tänker lite att det är som en deadline. Har hon inte tagit den då ger jag upp känns det som.. 

Sen funderar jag på att köpa en spelande sängmobil till spjälsängen. Kanske hon kan somna till den, att titta och lyssna.. Tvivlar dock på det. Men det skulle vara så jävla skönt! Min kropp mår inte bra av detta vaggande. Ont i ryggen och armarna och nu har knäna börjat göra ont också.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0