Sooool!

Äntligen sol! Halleluja, känner energin komma :) Även att Ellen sov från 21 till 05 i natt!! :D Vaknade och gnölade/grinade vid 2, men då stack jag dit armen under rumpan så somnade hon om :) 


Sooool och en perfekt natt! Kan inte bli bättre :) Idag ska jag och Ellen åka och hälsa på Momma och Moffan hennes, var ett tag sen nu. Så då passar vi på medans grabbarna är på äventyr! Pär har åkt med Nitro till hans förra ägare för att hälsa på och jaga lite hare :) Jag hade också velat följa med och se ifall han känner igen han. Och Nitros mamma och syskon är nog också kvar där, skulle vara kul att se ifall han känner igen dom också :) Men det blir så bökigt med Ellen då dom ska vara där ett tag. 
Men det är bra att åka och hälsa på mamma och pappa utan Nitro också, så jag får träffa katterna :) Dom flyr ju fältet när Nitro är med ;)

Kommentarer
Postat av: Ella

Ja visst är det härligt med solen massa energi får man.
Ja vad Ellen blivit stor :) mys jäntan där:).
Ge Ellen en stor kram från faster:).

Svar: Ja det är det verkligen :) Det ska jag göra och hon kramar nog tillbaka :)
Nathalie

2014-03-09 @ 19:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0