4 saker

1. Igår tog Ellen nappen!!!!(!!!!) Jag ammade henne när hon skulle lägga sig men vaknade när jag la ner henne i sängen. Så jag gav henne nappen.. Och helt plötsligt så börjar hon tutta på den! Hon ville inte ha den när hon höll på somna men innan låg hon och tutta i säkert 10 min. Låter kanske inte mycket men det är det för den här damen! :) Hon tar den idag också man man måste vara med för det är lite svårt än tror jag :) Men nu är det nära!!!

2. Efter jag lagt Ellen igår tog jag med Nitro på en prommis runt gnarp. Tänkte ta en joggingrunda men insåg snabbt att det inte gick med en hund. Skulle haft såntdär bälte man sätter fast kopplet i. Men en powerwalk var skönt det också! Lite egentid, bara va och tänka på annat! 

3. När jag kom hem skulle jag duscha. Håret var fortfarande fett! MAH!! Stampade ut ur duschen och hämtade diskmedel. Håret blev om möjligt ännu fetare. :( Blir så less!!!!

4. Längtar som en gnu till greys imorrn! Burke är tillbaka!! Jag visste det! Har tänkt på det hur längesomhelst att han ska komma tillbaka! Nyfiken!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh härligt Ellen! :D Håller tummarna!

Men diskmedel? :O skulle du inte göra hårbotten fetare innan du duschade så skulle det inte produceras lika mkt fett? diskmedel tar ju bort fett..

Svar: Jo jag hävde i oljan men blev så less i duschen då man kände hur fett håret var!! :(
Nathalie

2014-05-13 @ 11:45:46
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: terese

Ååå vad skönt om det funkar! :) jag fick också hjälpa Julia de första dagarna! Fick putta in den lite då och då! Nu är ju Ellen så stor så du kan säkert köra på större napp snart, då håller hon lättare kvar den i munnen! Jag började med +6 m mam latex när hon var ca 4 månader! Nu tar hon även esska latex! :)

2014-05-13 @ 16:36:17
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0