Myyyys!

Tänk då Ellen alltid måsta vaggas till sömns i famnen. Vad jag önskade då att hon skulle somna på annat vis. Idag vill jag att hon ska somna i famnen för jag vill ha mys!

Idag gjorde hon det! Ville inte sova i vagnen nu. Bara skrek och kollade på mig med en blick som får allas hjärtan att gå sönder!! Lillstinta! Så hon fick komma upp igen och efter lite buff i rumpan och hummande av trollmors vaggvisa sover hon :) Och jag njuuuuter av min lilla fis!

Vi har hävt på den andra sidan på spjälsängen nu också. Så nu sover hon i ett eget litet hörn i sovrummet. Gud vad det kändes tomt utan henne bredvid i natt. 
Hon vaknade och åt 2 gånger. Sen klockan sex fick hon komma över till våran säng och amma, så då somnade vi om en timme till :) I natt ska jag vara lite hårdare. Försöka få henne att somna om utan att äta. Självklart får hon ju äta om hon är hungrig. Men ibland somnar hon om och sover några timmar till, bara man ger henne lite tid :)

Mysigt! Stortjejen nu! Även fast bodyn är i storlek 56!! :O :P Byxorna är dock i 74. Vann dom på Tradera, älskar dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0