Not so good

Den här natten var lika som dom alltid varit. Suck! Jag hoppades verkligen att hon skulle börja sova hela nätter nu. 
Men det kanske är så att hon skulle behöva sova i eget rum?

Den här veckan ska jag försöka sluta nattamma. Eller amma en gång bara. Nu vet jag ju att hon klarar sig ändå. 
Sen kanske häva på andra sidan på spjälsängen och skjuta den en bit från sängen.. Och nästa vecka kanske prova med eget rum. 

För jag märker ju att hon blir störd av mig när jag kliver upp för att gå på toa tex. Sängen knarrar så mycket.. Och när jag går och lägger mig börjar hon böka och vrida på sig. Innan jag lägger mig sover hon ju hela tiden.. Förut vaknade hon ju efter typ en halvtimme och grinade. 
Sen blir det så varmt här inne! Kanske var därför hon sov bättre igår natt? För då var det svalt och skönt. I natt var det bastu!!

Morrongos!

Vi brukar mysa i sängen länge på morron nu. Hon vaknar vid 6.30. Sen när hon blir gnällig får hon amma och då brukar hon somna om. Men inte nu.. Eller jo, hon somnar men vaknar så fort hon tappar tutten. Förut kunde jag smyga bort den och hon fortsatte sova men inte nu.. Varför förstår du inte att du behöver en napp, gumman??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0