Nya

Jag köpte nya sängkläder till Ellen i fredags också. Eller täcke + kudde. Tyckte det hon hade var lite väl litet nu :) 
Men täcket är ju enormt! Typ fyra gånger så stort som det vi har nu, känns det som :P Jag förstår inte varför det är så stort. Jag skulle vilja haft nå mellanting. Detta är 110x125 och sängen är ju 60x120.. Jaja. Det jobbigaste är ju att jag inte har några sängkläder som passar. Typiskt! Hade ju två set som vi fått i present, som jag trodde skulle kunna passa. Men icke! Ena örngottet passade men inte resten.

Så nu måste man köpa det också.. Suck! Måste även in och byta byxorna. Jag var åt helvete för självgod! Ena paret fick jag på mig men inte igen knappen, plus att dom var för kort i benen. Det andra paret fick jag upp halvvägs på låren sen var det stopp! Typiskt! Kommer väl inte finnas nå storlekar kvar heller nu, då dom var på rea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0