Pusha då!!

Förra veckan fanns det ingen ledare för pushen. Tänkte ställa upp, men då skulle ju Pär såklart bort just den dagen. Typiskt! Den här veckan fanns det heller ingen ledare, och Pär är inte upptagen, så jag leder! :)
Blandade känslor! En del av mig är så pepp som man bara kan bli! En annan del vill bara slänga sig i soffan och mula munkar! Haha!

Har iaf gjort ett nytt pass! Jag som blir less på låtarna på engång kan ju inte ta dom gamla nu! ;) Dock kör vi en gammal maglåt, en ny! Alltså 2 maglåtar. Har anpassat en åt mig lite ;) Vi ska nämligen köra plankan en hel låt! Lite olika övningar i plankan, men ingen vila ;) Provade den nyss, tror ni jag orkade? Nepp! Inte ens i närheten! Haha! 

Hoppas det kommer många folk också! Tveksamt med tanke på att det ska bli 27 grader varmt på torsdag!! 

Har nya låtar som jag älskar!!


Sen påtal om träning. Jag älskar före och efterbilder. Kul att se förändringen liksom. Men jag hatar när folk lägger ut en förebild då dom är gravid! Vadå före?? Det är väl självklart att du är tjock när du är gravid?? Eller? 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh kul, jag ska gå på torsdag! 👍😃

Svar: Bra!! :)
Nathalie

2014-05-20 @ 22:52:03
URL: http://Theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0