Sol och svett

Sånna här dagar hatar jag att det bara är maj och att värmen bara börjat.
Hatar även att vi inte har en pool fylld med isvatten. 

Jag svettas ihjäl! Det är kallare inne än ute. Och inne är det bastu! Måste nästan ta in Nitro från hundgårn så han inte får värmeslag! Även fast det mest är skugga där.


Här har Ellen och jag myst så gott som hela dan. Förutom en prommis i "morse" och två sovstunder i vagnen på altan. Ja Ellen såklart! Jag låg i solstolen och nötte kvällens pushlåtar.

Kommentarer
Postat av: Simone

Gick de bra å pusha då? :):)

Svar: Ja det gjorde det! Orkade faktiskt alla låtar förutom maglåtarna :P Tror inte magmusklerna återhämtat sig riktigt än. Eller så måste dom tränas upp rejält! Har världens träningsvärk i magen idag!!! :P
Nathalie

2014-05-23 @ 10:12:21
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0