Vilken helg!

Vilken helg hörni!
Fredagen började vi med ett besök hos BVC. Om ca 2 veckor är det dags för vaccin igen! Buhu! Annars så vägde och mätte vi som vanligt :) 7000 g exakt och längden kommer jag inte ihåg :P 65 nånting??

Sen blev det grillning till middag och film på kvällen. 

Pär har också lagt stenplattor i helgen. Som soptunnan ska stå på. Kommer dock inte ihåg vilken dag det var?! Fredag eller lördag?! Ingen aning..
Låter bilderna tala ist. Detta har vi gjort nångång under helgen. 

Innan besöket på BVC. Ellen har redan börjat göra duckface. Längtar inte tills tonåren ;)

Fick blommor av Britta och två av dom hamnade på balkongen. Tycker dock röken(?) förstör bilden lite. 

-Va?? Jag??
Älskade goa söta unge!

En del av nya altanen! I love it! Har redan invigt stolarna. Blev en tupplur där medans Ellen sov idag! ;)

Stenplattorna Pär la. Dock ska det spolas av och göras lite fint. Ska nog dit en blomkruka också hade jag tänkt :) Sen ska det fyllas ut lite med jord runt om.

Älskar det här trädet på baksidan! Där ska Ellen ha en gunga i framtiden! :) Även att rabarberna har växt upp!

Grillning hos Mia och Tommy på lördan!

Ellens outfit idag! :* i storlek 74!! Dock alldeles för stort! Syns dock inte på bilden :)

Ellen och Nitro - bästa vänner! :')

Busungen som inte ville sova! Haha! Såhär har hon gjort hela helgen. Är trött och grinig så jag lägger henne i vagnen och gungar. Då blir det grin ett litet tag sen ser hon ut såhär! Haha, kan inte låta bli att skratta åt henne då. Mitt lilla charmtroll!

Ellen har börjat göra nya ljud. Maaaaaa och ddddd. Även pruttljud med tungan ibland. Och nu rullar hon över till mage mest hela tiden. Rätt jobbigt eftersom hon hatar att ligga på mage mer än 1 min. 

Ikväll var det nån som var trött iaf! Hon vaknade efter en tupplur kl. 15. Sen försökte jag lägga henne vid 17 för sista tuppluren men då var det nån som var pigg och glad! Så hon fick gröt vid 17.30. Gick inte bra! Tar typ en halvtimme att mata henne för att hon är så grinig och envis! Sen tvärslocknade hon i sin säng av sig själv!! Vi gick in i sovrummet 18.22 och jag kom ut igen 18.27 :P Så fort har det aldrig gått nångång! Iaf inte utan att amma :)

Nu ska jag svullar godis innan det blir en dusch och sängen! 
En sak vet jag efter denna varma helg: jag gruvar mig inför sommarn! Jag kommer svettas konstant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0