Framtidens barn!

Här är Mejja och Ellen om några år! Hahaha!


Jag tycker faktiskt jag ser likheter mellan mig och Ellen, även fast jag är mycket större, än vad Ellen är nu, på detta kort.

Är ju nästan lika många år mellan Ellen och Mejja som mellan mig och Therese. Är ju 3 år mellan mig och Therese. Och 2 mellan Mejja och Ellen. Men eftersom Ellen är född så sent på året så är det ju 2,5 år :) 

Skulle vara kul att knäppa ett liknande kort på dom sen när dom är lika gammal som vi var här. Och se om man är lik varann ;) Vet inte hur gammal jag kan ha varit här? 2?? Kanske skulle fylla två? Och Therese 5? Kan det stämma tro?


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag känner ju inte er men jag tycker Ellen är lik dig fast jag ej sett nån barnbild på dig förut :)

2014-11-15 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0