Here we go again..

Jag har bara väntat på att Ellen ska bli sjuk igen. Sist vi var i fjärn delade Mejja med sig av sin glass till Ellen. Supergulligt och snällt tyckte jag :) Tills jag såg att Mejja var lite snorig. Nooooo! Man kan ju inte undvika "baciller" helt och hållet, då får man väl isolera sig. Men att dela glass var ju onödigt. My bad!! Får skylla mig själv. 

För nu har snoret börjat rinna på Ellen igen. Suck! Och i natt var hostan värre. Ja hon har ju inte blivit av med hostan helt sen sist hon var sjuk. Men i natt var det så hon höll på spy! Tack och lov gjorde hon inte det (eller så svalde hon det på engång :P). Sist så spydde hon ju ner hela mig och kudden med slem. Mysigt.

Fy jag hoppas det inte är nån jätteförkylning! Och att den går över fort! Orkar inte! Än så länge är hon pigg iaf. Men det var hon första dagarna sist också...

Bara hon blir frisk tills hon fyller år och till jul!

Gofian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0