Opepp

Jag är så jäkla opepp när det kommer till träning. Får verkligen dra mig iväg, för det känns inte kul alls. Och då har jag ändå fått resultat! På 2 månader har jag tappat 5 cm runt naveln, 3 cm runt "lovehandlesen" (mäter magen på 2 ställen) och 1 cm runt låren. Så det får jag väl ändå vara nöjd med då jag inte alls varit "nyttig", raka motsatsen faktiskt. Och det märks på vissa kläder! Ett par mjukisbyxor (utan snöre i midjan) som jag har levt i i stort sett ända sen förlossningen, är för stora i midjan nu, tex.

Annars brukar ju det vara en anledning till att jag lessnar på att träna. För jag ser inget resultat. 
Men jag tror och hoppas det ändras tills nästa termin. Vi hade möte i lördags (åt på bergegårn. Oxfilé till varmrätt och chokladkaka till efterrätt. Mmmmm!! Vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det) och då blev jag peppad! Vi drar igång terminen med en superlördag! Då man får komma och prova på våra pass.  Vi har bytt plats på passen och har några nyheter, så ja! Det känns bra! Hoppas folk gör nyårslöften och tänker på beach 2015 ;) haha. Vill ha fullsmockade pass som vi hade förut!

Hoppas träningslusten kommer tillbaka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0