Plötsligt händer det..

Har ni någonsin ringt till försäkringskassan och haft ett lägre väntenummer än typ 400? Inte jag. Förrens idag. Då fick jag plats 13, väntetid 4 min. Ja det tog knappt det! Och på det fick jag prata med en otroligt trevlig kille/man/gubbe (?) som verkligen ansträngde sig för att förklara allt så det inte skulle bli nå fel för mig, önskade mig en trevlig dag och jag fick svar på alla mina frågor. Han gjorde min dag helt klart!! :) 

Sen skulle jag säga upp en försäkring på telefon. Liiite längre väntetid men ändå bra! Hann plocka i och ur disken och gå ut med Nitro till hundgårn sen var det min tur. Och samtalet var över på 1 min. 
-jag vill säga upp min försäkring.
- okej då tar jag bort den här. 
-okej tack så mycket!
- tack hej!
Klick!

Och jag som hade förväntat mig att jag skulle sitta i kö halva dan! :) Plötsligt händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0