Tiden är bra konstig

Gud vad tiden går fort! Om bara tre veckor är det dags för Ellens 1-årskalas! Herregud! Längtar faktiskt tills den dagen. Vill att min fina skitunge ska få en perfekt dag! :)

Och om 3 dagar (!!!) har jag gissat att Mejjas lillesyskon ska komma! :) Men det är väl 5 dagar kvar till bf tror jag?? Shiiiit! Jag tycker Therese graviditet gick så fort!! Fram till typ vecka 30. Sen tycker jag hon har varit gravid i en evighet! Varje gång man träffats har jag kännt "men va fan! Är du fortfarande gravid?" Hahah! Men dom sista veckorna gick också fort! Är sååå nyfiken på vem som ligger där inne. Pojke eller flicka? 
Och så fort jag inte sett/hört nå livstecken av Therese tänker jag "nu har dom åkt in!!!!!" Och får en sån pirrig känsla! :)
Nu får Ellen ta och krya på sig så vi kan åka och träffa den lilla krabaten när den planerar att göra entré i världen. Det känns som att den kommer komma inom en vecka iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0