Inte alls bitter..

Pär har ju åkt till Ryssland nu med jobbet. Vart inte direkt jätteavundsjuk på han när han sa att det var dit dom skulle åka. När jag tänker på Ryssland tänker jag på en man i björnfitta med en kulspruta i ena handen och en cigg i den andra. Och runt omkring är det snö och grått och kallt.

Blev liiite avundsjuk då Pär sa att det är som svensk sommar där nu och att hotellet var som att komma till Spanien. Pooler och palmer och skit. Och här sitter jag i våran sletna jävla soffa. I mörkret, själv med en unge som sover och en hund som prompt ska jucka på en hur mycket man än säger åt han. Och utanför öser regnet ner och graderna är inte långt över nollan. Och jag saknar min karl! Även fast han inte varit borta ens ett dygn. Men så fort jag vet att vi inte kommer ses på nån dag börjar jag sakna han på engång.

Inte avundsjuk var det ja... Inte avundsjuk.. Inte alls.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hihi nä Ryssland tänker man är grått och kallt😃

2014-10-11 @ 13:36:13
Postat av: Ella

Hihi nä Ryssland tänker man är grått och kallt😃

2014-10-11 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0