Jävla bloggjävel!

Man ska aldrig skriva nått på den här bloggen! För då blir det tvärtom! "Hon verkar inte må dåligt" i helvete!!!

När hon vaknade från sin andra tupplur var hon otröstlig! Ingenting dög. Hon vägrade även äta. Varken mat, välling eller bröstet! Inget vatten! Kokhet var ungen!
Men vi hade ju tid på BVC. Tur det är så gott som granne med oss!! Hon gallskrek sig igenom hela besöket! Min älskade unge!!

Väl hemma fick hon i sig drygt en halv vällingflaska (kan tillägga att hon brukar bara äta 1,5 dl välling, så hälften av det!) innan hon höll på däcka i min famn. La henne ute i vagnen och där slocknade hon direkt! Och sov i 1 timme och 45 min, innan hon vaknade och gallskrek igen! Kollade tempen igen. 39,9!!!! Alvedon igen! Försökte få i henne lite mat, men det gick verkligen inte. Lite vatten fick hon i sig iaf! 
Sen satte jag mig med henne i soffan och där låg hon och bara kollade innan hon däckade igen!! Var alltså vaken en kvart innan hon tvärslocknade! Mitt lilla hjärta! Uscha!! Tycker så synd om henne!

Innan hon somnade. Vad jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Men lillgumman då! Uscha! Är väl Mejjas baciller hon har fått. Jag likaså, ligger oxå däckad nu! :(

Svar: Ja Mejja matade ju henne med bullar igår och då har hon väl sett att vi bitit av små bitar till henne, så då gjorde hon samma sak! :P Tyckte det såg så gulligt ut och tänkte att hon blir nog inte sjuk ändå. Tji fick jag! 😩 Hoppas bara inte hon blir snorig och täppt!! Men men.. Nångång ska väl vara den första..
Nathalie

2014-10-03 @ 17:13:35
URL: http://Theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0