Lång vs kort

Kan ni hjälpa mig att välja gardiner? Säg vad ni tycker är finast och ser bäst ut. Jag kan inte bestämma mig. Tycker det ser mysigare ut med långa. Men jag är så less på dom vid soffan. Blir bara ihoptryckt och fult. Plus att blommorna blir dold av gardinerna när man har dom långa. Men dom korta känns så naket på nå vis?!? Kanske jag som är ovan. Jaja, säg vad ni tycker! :) så kanske jag kan bestämma mig sen ;)

"Köksfönster". Mellan köket och vardagsrummet typ.


Vardagsrumsfönster. 

Ni får ignorera röran och bara kolla på gardinerna ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Om de olika gardinerna är av samma sorts tyg och påminner om varandra i övrigt kan du väl ha olika. Alltså hissgardin vid soffan och långa i det andra fönstret.

I vårt vardagsrum har vi olika fönster. Ett stoooooort där jag har långa gardiner och ett litet där jag har hissgardin. Men det är samma mönster på båda så de hänger ändå ihop.

2014-10-28 @ 15:56:53
URL: http://kajsasundin.blogg.se
Postat av: Simone

Aa, håller med, långa på första och korta på andra :):)👍

2014-10-29 @ 09:54:09
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Terese

Håller med om att det kan var fint med olika. Jag har satt vår gardinstänger en bit ifrån fönstret så att gardinen bli som en ram till fönstret. Då får man mer ljus-insläpp och en illusion av att fönstret är större! :)

2014-10-31 @ 11:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0