Min önskelista

Högst upp på min önskelista i år är att Ellen har världens bästa jul, mår bra och är lycklig! :) Saker spelar inte så stor roll längre. Har bestämt med iaf. Therese att vi inte ska köpa till varann i år. Det blir ju egentligen bara att man byter pengar, om man inte kommer på nått riktigt jäkla bra då dvs.

Men nä, jag behöver inte ha just nå klappar. Lägg hellre nån extra slant på Ellen isf :) 

Men önska sig nått ska man väl göra ändå, även fast jag inte behöver nått. Just därför är önskelistan kortare än nånsin! ;)

Pyjamas
Är så frössen av mig på morron så jag skulle vilja ha en mysig pyjamas att mysa runt i. 


Dessa är från hm. Finns säkert andra fina på andra ställen också. Men tjocktröja + långkalsong är ett måste! ;)

Diskmedelspump
Har ju en såhär sen förr. En röd med svart fat och "diskborstehållare". Skulle vilja ha lite ljusare färger. Typ den turkosa + vitt fat och så :)

Brödrost
Behöver inte vara nån märkvärdig. En som funkar bara. Har just nu mamma och pappas gamla som är sönder på ena sidan :P

Elvisp
Samma här. Ingen märkvärdig. Tupperwarevispen är ingen höjdare när man ska baka, och det är jobbigt att släpa fram bakmaskinen varje gång.

Klassikern! Presentkort på IKEA
Funkar alltid och går alltid åt! :)

Vardagsrumsmatta
Usch vad jag hatar den vi har. Ända sen Nitro var liten och pissade ner den vi hade har jag varit missnöjd. Vill ha en utan lugg! Som är lätt att dammsuga. Drömmen är ju en vit. Men med en hund med skitiga tassar går inte det. Så en mörkgrå/ljusgrå skulle väl vara på sin plats! Såg en på ellos till rimligt pris ;)
Men helst skulle jag vilja ha nån liknande denna:
Just den här går loss på över 3000kr så njaaaa. Lite väl va ;)


Sen är önskelistan slut! :P självklart har jag ju ÖNSKEsaker också. Men dom spar jag till tomten ;)
T.ex detta soffbord från IKEA
LOVE IT! Dock kostar det 1800 och det tycker jag är lite väl för ett bord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0