Nästäppa

Tror aldrig jag varit så täppt i näsan som jag är nu. Så sjukt frustrerande!! Släpp nångång!
Ellen fick sova med mig i natt också. Gick dock mycket bättre än natten innan. Hon sov bättre. Jag låg intryckt i fotändan eftersom hon bredde ut sig över hela madrassen.. :P 

Idag verkar hon piggare *pepparpeppar*  Kryper runt och leker nu iaf. SNÄLLA GUD låt henne bli frisk nu! Jag orkar inte! Jag saknar min glada tjej!

Myser i onepice idag! :)


Annars då? Trevligt väder! Fy fan vad jag är glad att jag inte ska nånstans idag! Haha. 
Provade även på att skölja näsan igår, med koksaltlösning. Direkt efteråt var jag helt frälst!! "Om du är täppt i näsan nångång så måste du göra det här!!" Sa jag till Pär. Sen gick jag och satte mig i soffan, ja då var det två stenar i näsan på mig igen. Igentäppt utan dess like. Jävla bajs!

Nä hädan efter ska Ellen (och jag!) leva i en bubbla. Minsta lilla nysning eller host så springer vi för livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0