Natten var...

...jobbig! Mina bröstvårtor saknar nu skinn. Hon har ammat så gott som hela natten. Tog jag bort det så började hon tokgrina. Man märker verkligen att det gör ont att hosta. Kanske hon har ont i halsen? Om man bara visste vad som var fel :/
Dock vaknade hon som en solstråle iaf. Men jag känner mig död.

Hoppas hoppas hoppas hon blir frisk innan fredag. Då åker Pär till Ryssland i 4 dagar! Vilket innebär att jag ska ta hand om både hund och unge själv. Och det är inte kul om hon (och jag) är sjuk.

Nu har hon somnat om på min mage. Helt av sig själv. La sig ner om somnade på några sekunder. Det om nått är bevis på att hon är trött och hängig. <3



Tror fan alla barn är sjuka nu. Typ alla man vet av nästan! :P Hoppas verkligen inte det blir för Ellen som det blivit för andra, att det bara blir värre och värre ist för bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0