Afrodance!

Åh vad skönt det är att sitta i soffan efter ett pass afro, en dusch och varma mackor! Är sådär härligt trött i benen. Härligt!

Afron blir bara roligare och roligare ju fler gånger man går tycker jag :) Då man kommer in i rörelserna mer och vet vad som händer liksom. Har alltid känt första passet, när det är ett nytt pass, att nääe! Det är inget för mig! Jag kan helt enkelt inte. Jag och koreografi vettni, går inte ihop. Om jag kommit på hur man gör med benen, och sen ska man lägga på nån rörelse med armarna blir jag tokig!!! Maaah jag kan inte!! Haha. Men det blir ju bättre! Även fast jag nog ser ut som ett kylskåp i valform. Haha, stel är bara förnamnet.
Men nä, det är kul! :) Om man tänker att man är skiiiitbra och om man inte tänker på hur man ser ut, så blir det mycket roligare... Och jobbigare! 

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha! Kul! :D Asså ja, vi (hrm-jag-hrm) gör ju fel också hela tiden men de ä bare å köra på! >< ^^
(Ååå varma mackor, mumma!)

2014-09-23 @ 22:54:54
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0