Aldrig är man nöjd!

I sommras var jag så less på värmen och höll på svettas ihjäl! Längtade till hösten. Även nu i höst då vi haft sommarvärme har jag klagat "men nu får det fan vara bra med värmen!"

Åsså kom kylan.. Och jag går och muttrar och fryser. "Fan vad kallt det är!". Aldrig är man nöjd ;)

För övrigt är jag så sunkig man bara kan vara just nu. Asgamla mjukisbyxor (från gymnasiet, då man skickade efter) med färg på, då jag målat hundkojan både igår och idag, ingen bh, linnet jag sov i är fortfarande på, sunkig gamal tjocktröja, slarvigt uppsatt hår, tjocksockar. Kan säga att jag inte kände mig särskilt attraktiv då jag gick och hämtade posten idag. Den outfiten plus Selmers gamla tofflor han lämnade kvar när dom flyttade. 
Men det är rätt skönt med sånna dagar också! Då man inte har några måsten, förutom i hemmet, då kan man se ut hur man vill :)

Här hänger vi idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0