Bloopers!

Knäppte lite kort på Ellen nyss. Tänkte försöka knäppa lite fina kort som man kanske kan ge bort i julklapp :) Med betoning på försöka. Eftersom jag bara har mobilkameran att knäppa med! haha :) Men det ser ut att bli ganska bra bilder iaf. Får se hur dom ser ut när man framkallat dom. Tycker dom alltid ser bäst ut på telefon, på datorn ok. Sen när man framkallar dom ser vissa ut som skit! Vissa blir dock bra. Så vi får väl se ;) Dock kom Nitro och ville vara med så det fick bli kort på dom båda. Men det är ju kul det med. Fick en jättefin bild som jag hoppas blir fin när jag framkallat den. 
 
 
 
Fick iaf. några roliga kort bland dom fina ;)
 
Ellen 8 månader har varit ute och druckit öl hela kvällen. Haha gullunge!
 
Hej jag heter Nitro. Jag ska vara med överallt. Helst mitt i. Jag ska stå i centrum!
 
Flööööörtgubbe!
 
Sneakpeak på den bra bilden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0