Jobbigt

Efter jag skrivit 9 månadersinlägget om att hon är omöjlig att somna om om hon vaknar efter 4, så bröt helvetet lös...eller nått. Fyyy fan dom här två senaste nätterna har varit dom jobbigaste på länge. Hon vaknar och gallskriker!! Hjälper inte ifall jag tar upp henne heller, hon bara fortsätter. Ingenting hjälper. Blir tokig!! I natt fick jag nog sova 2 timmar i rad som längst. Tröttmössa är man då Ellen vill göra morron halv sex!
Hoppas verkligen det är nån fas som går över snabbt!

Sen börjar jag ångra att jag längtade tills hon började krypa och dra sig upp. Nattningen tar så mycket längre tid då hon kan sätta sig upp själv, och ska prompt upp på knäna.. Suck!
Men hon är så rolig då man sträcker sig efter henne och ska lägga na ner. Då skyndar hon sig att ta tag i spjälorna, precis som att hon försöker hinna undan innan jag ska ta na. Haha gounge!

Men söt är hon, min lilla busjänta!! :) :*


Sen ska jag försöka få henne att sova bara en gång på dan. Hon är verkligen inte trött kl. 14 då hon sovit från 10 till 11.30. Och senare kan hon absolut inte sova. För även nattningen börjar ta längre tid. Hon är inte trött då heller.. Så imorrn ska vi försöka hålla ut till klockan 12. Men det blir det 11 får väl det gå ändå. Då lär hon iaf vara trött på kvällen ;) 

Kommentarer
Postat av: Simone

Sötis! ^^

Svar: :)
Nathalie

2014-09-18 @ 15:00:36
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0