Kliar i fingrarna!

Ååhh jag vill bara ha bort skötbordet från Ellens rum och börja göra ett riktigt barnrum! Nu är det inte så fagert där inne. Mamma ska sy gardiner dit iaf :) Rosa!! Jag vill ha ett barnrum med färg! Mycket färg! Inte ett vitt rum med några detaljer i en färg. Näj! Barnrum ska vara färgglada! Och det är det verkligen inte nu! Funderar på ifall jag ska måla dit nån rosa rand på hennes fondvägg?? Väldigt sugen, men vet inte om jag orkar! Haha.

Jag försökte få upp hennes bokstäver ovanför sägen, med nå krokar. Det blev skitfult!! Suck! Hur ska jag få fast dessa bokstäver? Funderar på om man kan sätta en skruv snett uppifrån? Det syns ju inte, och lär ju hålla :)

Men det jag vill göra NU är att måla om hennes krokar. Dessa köpte jag på dollar för några år sedan. Har aldrig använt dom förrens nu. Men jag tycker inte dom passar in. Jag ska måla dom vit (eller kanske nån annan färg?? Alla i olika färger?!? Hmm) och sen måla figurer på dom. En uggla, en räv och en.....Björn? Eller nått annat skogsdjur? Nått tips? :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0