Mejja vettni!

Hon är väl för go och rolig lilla Mejjsan! Idag var hon hos Momma och Moffan då vi kom dit! :) Är alltid lika kul när hon kommer springandes och skriker "NANNAAAA OCH ELLEEEEN!!!!!!!"

Moffan(pappa): Var Nanna här idag å?
Mejja: Ja, hon är alltid här!!
Hahahaha

Hon ramlade och gjorde illa sig så hon blev ledsen. 
Mejja: Jag vill vara med mamma!!
Momma: ja jag vet, men hon är i Stockholm förstår du.
Mejja: men jag vill ändå vara med mammaaaaa!!

Jag: tror du att du får nå lördagsgodis hos farfar då?
Mejja: jag vill inte åka till farfar!!
Momma: inte om du får godis heller?
Mejja: jag vill bara åka om jag får fredagsmys!

Hon var fortfarande lite ledsen...
Jag: men du kan ju ringa till mamma om du vill?
Mejja: nääee!
Jag: pappa då?
Mejja: ja...

Ringer till Andreas.
Mejja: hej. Jag vill inte åka till farfar!
Andreas: (vad jag tror) vill du inte?
Mejja: jag vill bara åka om jag får fredagsmys
Andreas: tror du inte du får det då?
Mejja: men jag vill ändå inte åka...
Andreas: Edvin kommer vara där också.
Mejja: EDVIIIN!!!!!HEJDÅ!!....TACK!! Tack! Tack!

Sen sprang hon in i vardagsrummet och skrek: Edvin kommer vara dääääär!!!!! Jag vill åka nu!!!
Hahaha! Gounge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0