Momma kan!

Jag köpte en haklapp i plast åt Ellen. Ni vet en såndär med "skål" nertill som samlar upp maten. Men Ellen avskyr den! Så då köpte jag haklappar i tyg från hm. Mycket bättre! Dock var kardborrebanden värdelös!! Lossnar miljontals gånger under tiden hon äter.
Då är det tur Ellen har en Momma som kan sy! Hon sydde nämligen en haklapp åt henne. Jättefin!


Här är den dock använd så den är lite fläckig. Men det är glatt tyg så den är lätt att torka av! :) Mycket nöjd!


Och förresten! Jag ångrar mig sååå mycket att jag längtade efter kylan! Usch sommarn kom tillbaka!!! Fryser ihjäl! Den värsta känslan som finns är att frysa!

Kommentarer
Postat av: Simone

Fin! Och såg bra ut (alltså ja lätt-tvättad!) :)
Neeeej! Mkt skönare att kura in sig i en filt och frysa lite än att svettas ihjäl och inte kunna göra ett skit åt saken! ;) ^^

Svar: Nääää fy! Att gå ut med hunden nu är en pina, och värre blir det! 😩😩
Nathalie

2014-09-25 @ 10:53:47
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0