Tappade en timme..

Ellen började bli grinig. Vad är det nu då tänkte jag?! Hon skulle sova klockan två. Klockan var halv. Vi går runt lite och tittar och leker. Kvart i känns hon sååå trött och grinig. Ja du får sova nu då.
Somnar nästan på engång!

Jag sätter mig framför teven, kollar på nått mamma-bebis program som snart skulle sluta. När det är slut kollar jag på klockan. 15.10?? What?? Har jag suttit här i 1 1/2 timme eller vad är det som hänt??

Tydligen har jag tappat en timme idag och Ellen vart vaken en timme längre än vanligt. Hon somnade alltså kvart i TRE, ist för två! Ååhhh! Typiskt! Tycker det är sent att sova klockan två redan! Hur ska det nu gå att somna ikväll? Plus att hon ska äta nu. Hon brukar äta vid tre/halv fyra beroende på när hon vaknar.
Mah! Less jag blir! Får väcka henne klockan fyra, annars kommer hon aldrig sova sen. "Synd" att jag ska träna ikväll och att det är pappan som ska natta ;)

Såhär spenderar man en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0