Tröttmössa!

Ellen har vaknat och grinat några gånger nu under sin tupplur. Men slutat innan jag hunnit ut och ta upp henne. När jag väl hann ut och ta upp na, så somnade hon om i min famn :) Hon verkar trött idag. Har sovit 2 timmar och 20 min hittills!! Gogumman!



För övrigt så kommer nog alla pengar försvinna lika fort dom kommer in imorrn! Bilstol, räkningar och storhandling står på inköpslistan. Fyndade även en växasäng på en köp och sälj-sida på fejjan, för endast 200kr!! Dock en svart. Men den ska målas vit i framtiden. Lite tidigt än med växasäng men för det priset måsta jag bara passa på! Måste bara ha nån som kan hantera en släpvagn till hjälp. Pappa?? ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vart är det du har köpt den då?

Svar: Här i Gnarp!
Nathalie

2014-09-25 @ 17:09:51
Postat av: Pappa

Jazzå inte längre bort.

2014-09-25 @ 19:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0