Jobbhelg

Nu har jag varit ledig 2 dar med min lilla fis. På söndag har hon gått i två veckor och nu går hon mer än vad hon kryper. Tom ute på gräsmattan, där det var lite svårt att gå i början, går hon själv. Dock är det roligast att gå med gåvagnen ute :) Hon blir så stor! Hon har även börjat säga till när hon bajsat. Hon pekar på blöjan och säger "dä". Typ som "det är bajs där." Haha så söt! :) 

Idag har vi varit ute nu på eftermiddan, då pappan kom hem. Slutar ju tidigt på fredagar. Så han har snickrat och jag har krattat. Eller försökt krattat iaf.. Så mycket som Ellen tillät mig ;) En hög fick jag till och med bortkörd. Men har en gräsplätt som är okrattad fortfarande. Storträden här ute tappar ju så mycket grenar.
Men det var skönt att vara ute iaf. Passa på nu när jag ska jobba helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0