Slog till!!

Passade på att köpa ytterkläder tills hösten och nästa vinter. Från H&M såklart ;) Vinteroverallen var på rea. Och den där 3-i-1 jackan jag pratade om var på kampanj med 40% rabatt!! :) Dom två tillsammans skulle egentligen ha gått loss på 1100kr men jag fick det för 440kr. FYND! :)  





Kände och klämde på overallen i butik, och den känns faktiskt rejäl och bra! :) Hade egentligen velat ha nån annan färg än rosa, både på overallen och jackan. Men men. Var ju bra pris ;) Hoppas bara storleken passar!! Hon är liten våran tjej. Hon har 80 på sin overall nu och då är den rymlig. Så jag tog 92 på dessa. Hoppas hon inte får nån växtspurt nu då ;)

Två saker avbockad på listan.. Bara fem miljoner andra saker kvar! ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ett tips: kolla på typ Säcken efter regnkläder att ha på dagis. Irma har nåt gammalt galon-set som jag köpt för typ 30kr som alltid hänger på dagis. Säcken borde få in det när de kör igång sommarsäsongen.

Svar: Det ska jag absolut göra! Tack för tipset! :)
Nathalie

2015-02-11 @ 10:44:09
URL: http://kajsasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0