Sommarens keps!

Lagomt tills läggdags blev Ellen piggare! Som vanligt. Hon är en kvällsmänniska :) Men ingen välling ville hon ha :/ Sen alldeles innan hon skulle somna spydde hon ner sängen. All pärondryck kom upp igen verkade det som. 
Så det var bara att börja bädda om... 
Tur Ellen har börjat natta sig själv ;) haha! Hon fick en filt av Momma sin för längesen. En jättemysig med ugglor på. Jag hänger alltid upp den på sängen för att sedan kunna lägga ner den på henne när hon somnat. Eftersom hon alltid sparkar av sig täcket innan hon somnar. Men nu drar hon ner filten själv, gosar in sig i den och somnar :) Igår drog hon till och med upp speldosan innan hon la sig ner. Haha :)

Jaja! Det jag skulle skriva om, eller visa, är Ellens nya keps! Sommarens keps! Looove it! :)

Lite stor ännu, men hon hinner kanske växa i den :)


Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar. Med magont och illamående. Hoppas det är för att jag smällt i mig chips och Cola. Vill verkligen inte få magsjuka!! Det är min jobbhelg i helgen, och har inte råd att vara sjuk! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Sötnos ❤️

2015-02-14 @ 19:17:56
URL: http://mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0