Tänkte väl det!

Det är en tand! Detta grin är pga en tand!! Jag vet inte varför, men det känns mycket bättre när man vet varför hon grinar och skriker. 
Imorse/förmiddags satt hon på golvet och började grina. När jag böjde mig ner för att ta upp henne såg jag att det spruckit igenom en till kindtand. Den har spruckit igenom på sidorna, men inte i mitten liksom. Måste spänna riktigt ordentligt på den skinnbiten! Uscha!

Hon är otröstlig också. Man märker att hon har så ont att hon inte vet vart hon ska ta vägen. Har aldrig hört henne skrika och grina såhär förut. Min lilla bebis! Tycker så synd om henne. Finns ingenting man kan göra för att få det bättre. Tro mig, jag har provat allt! Alvedon verkar inte ens hjälpa.


Nu verkar det dock vara lugnt ett tag. (Älskar att sitta under bordet) Men om det är som alla andra dagar så kommer det snart en ny grinattack! 

Usch stackars lilla unge! Hoppas tanden kommer fram snabbt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag köpte en salva på Apoteket för bebisars tandsprickning nu när Henning hade det jobbigt med tänder. Vet inte om den funkade, men jag tyckte det. Vört att prova kanske.

Denna var det: http://www.multi-mam.se/multi-mam-babydent.html

2015-02-21 @ 19:20:37
URL: http://kajsasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0