Vad händer??

Nu har Ellen sovit skapligt dom tre senaste nätterna. 2 nätter har hon sovit i sitt rum till typ halvfem! Det har varit halleluljamoment efter att ha haft en period då hon skrikit nästan hela nätterna. 
Men i natt!!! ÄNTLIGEN! Hon sov HELA natten i sitt rum. Från typ 19.30 till 7.15!! :D :D Nu kommer hon ju inte göra det inatt igen bara för att jag skriver det här. 
Men hon hoppade över vällingmålet själv! :)

Jaja iaf! Igår vart det heller inget vällingmål (men då var det jag som bestämde det. Hon vaknade ju vid den tiden) Så då tänkte jag att hon skulle vara hungrig när det var dags för gröt. Nepp! Inte ens en tugga tog hon. Nada! Tvärnej. Grin och skrik! Jahapp, skit i det då.
Då fick hon välling lite senare ist. För nånting måste hon ju ha i sig. Och det fick hon i sig också, inte mycket men nått iaf. 
Sen låg hon bara i min famn och kollade på tv. Och helt plötsligt sätter hon sig upp och kaskadspyr!! Neeeeej inte magsjuka är det första jag tänker. 

Men sen kom det inget mer. Hon var rätt pigg och glad ändå, när vi kom till mamma och pappa. 

Idag när hon kom över till vårt sovrum (måste ju ändå ha morronmyset i våran säng :P) så var hon lite smågnällig. Tänkte att hon kanske var hungrig. Men trodde inte hon skulle äta nån gröt, så gjorde välling då. Som hon slukade!! När det var lite kvar så slutar hon och börjar kaskadspy igen!!??!! 

Vad händer?! Vad är detta? Det känns inte som magsjuka. Tycker hon borde vara dåligare då? Hon är ju grinig nu, men hon är pigg och glad till och från också. Är det slemmet som ställer till det? För igår natt spydde hon upp slem flera gånger. 

Men det skulle ju förklara varför hon inte vill äta nånting iaf. 

Slänger in en bild på världens sötaste bff's! ❤️ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0