Ellens rum!

Jag gillar Ellens rum mer och mer! Det är det rum jag tycker är roligast att städa och pyssla i :) 
Idag har jag skruvat upp en hylla ovanför hennes säng, som hon kan ha sina böcker på. Även mina julsvampar fick flytta in dit. Jag älskar dom där svamparna! Och ville inte plocka bort dom nu när jag städade bort julen. Så dom fick hamna här ist :)



Jag tänkte flytta in skötbordet i vårat sovrum och köpa ett bord på Ikea till Ellen. Vi fick presentkort där i julklapp så jag tänkte passa på då :) Kommer bli mycket mysigare då tror jag! Sen när hon inte behöver skötbordet längre får det flytta tillbaka till hennes rum som bokhylla :) Om det får plats :/

Funderar även på att byta till växasängen. Man har ju ändå en bräda för så hon inte kan ramla ur. Åsså kan man lägga sig där med henne när hon vaknar på natten ist för att ta med henne till vårat sovrum. 
Nackdelen är väl att man kommer slockna själv när man nattar henne ;)
Dock kommer vi nog inte byta än på ett bra tag. Ska ju måla sängen först. Nu är den svart, och jag vill ha den vit. Så den ska ju slipas osv. Och först tänkte jag måla en pall som hon ska ha som nattduksbord :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0